مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مامان منیرهمامان منیره، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
بابا مرتضیبابا مرتضی، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

مادرانه هایی برای پسرم

امید

1394/4/2 10:43
نویسنده : مامان منیره
49 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شبهای دور                               کودک من پا به دنیا می نهد

ان زمان بر من خدای مهربان                                       نام شور انگیز مادر می نهد

ان زمان طفل قشنگم بی خیال                                        در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها                                    در مشام جان من پیچیده است

ان زمان دیگر وجودم مو به مو                                         بسته با هستی طفلم می شود

ان زمان در هر رگ من جای خون                                  مهر او در تار و پودم می شود

می فشارم پیکرش را در برم                                        گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش                                         در کنارم زندگی اغاز کن

می گشاید نور چشم دیدگان                                               بوسه ها از مهربر رویش زنم

گویمش اهسته ای طفل عزیز                                      میپرستم من تو را مادر منم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:08
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان لیلا
3 تیر 94 1:43
سلام عزیزم به وبلاگت سر زدم خدا پسر گلتو براتون حفظش کنه و به شما هم سلامتی.اسم پسر منم مهدی یاره به وبلاگ ما هم سری بزن خوشحال میشم.عزیزم از پسرت عکس و مطالب جدید بذار منتظرتم
مامان منیره
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون به خاطر پیغامی که گذاشتی امیدوارم شما و خانوادتون هم هر جا. هستید همیشه سلامت باشید.حتما به. وبلاگتون سر میزنم.عکس هم به زودی میزارم.فعلا. نرم‌افزارش رو ندارم
مامانی غزل جون
4 تیر 94 13:34
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان منیره
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون به خاطرپیغامی که گذاشتی.خیلی سعی کردم. توی سایتت پیغام تبریک تولد غزل جون رو بزارم اما نشد.چون با موبایل وارد اینترنت میشم فکر میکنم نمیشه پیغام بزارم اصلا صفحه نظر دهی باز نمیشه ولی از همینجا تولد دختر. گلت رو بهت تبریک میگم(غزل جون هزاران بار تولدت مبارک عزیزم)